What is UK Foreign Income Tax Calculator?
▾
UK residents are generally taxed on their worldwide income — this is known as the 'arising basis' of taxation. If you earn income from abroad (overseas employment, foreign rental property, foreign dividends, foreign interest, or other sources), this income must be declared to HMRC and is subject to UK income tax and, where applicable, capital gains tax. The key relief available is the Double Taxation Relief (DTR), which prevents the same income being taxed twice. If the UK has a double tax treaty with the source country, the relief is typically the lower of the UK tax or the foreign tax paid. If no treaty exists, unilateral relief allows you to offset the foreign tax paid against your UK tax liability on the same income. Non-domiciled (non-dom) UK residents who have not been resident in the UK for more than seven of the past nine tax years could historically use the 'remittance basis', paying UK tax only on foreign income and gains brought into the UK. However, significant reforms from April 2025 replaced the remittance basis with a new 'foreign income and gains' (FIG) exemption for the first four years of UK residence. This calculator helps UK residents work out their UK tax liability on foreign income and the relief available against foreign taxes already paid.
PrimeCalcPro provides professional-grade tools trusted by businesses and academics.
Τύπος
▾
UK tax on foreign income = foreign income × UK marginal rate; DTR credit = min(foreign tax paid, UK tax on same income); Net UK tax = UK tax - DTR creditVariable Legend
▾
| Σύμβολο | Όνομα | Μονάδα | Περιγραφή |
|---|---|---|---|
| FI | Εξωτερικό εισόδημα | £ | Το ξένο εισόδημα μετατρέπεται σε στερλίνα με την κατάλληλη συναλλαγματική ισοτιμία |
| FT | Καταβλήθηκε φόρος εξωτερικού | £ | Φόρος που καταβάλλεται στην αλλοδαπή για το ίδιο εισόδημα |
| DTR | Πίστωση διπλής φορολογίας | £ | Η παράμετρος DTR αντιπροσωπεύει μια βασική ποσοτική εισροή στον υπολογισμό του φόρου εισοδήματος εξωτερικού στο Ηνωμένο Βασίλειο, που μετράται στην τυπική μονάδα και επηρεάζει άμεσα το υπολογισμένο αποτέλεσμα μέσω του μαθηματικού τύπου |
How to UK Foreign Income Tax Calculator
▾
- 1Identify all foreign income: employment abroad (SA102), overseas property rent (SA105), foreign dividends and interest (SA106), overseas pensions
- 2Convert all foreign income to sterling at the appropriate exchange rate (average rate for the year or spot rate on date of receipt)
- 3Add foreign income to UK income on the Self Assessment return and calculate the total UK tax liability on all income
- 4Calculate what portion of the UK tax relates to the foreign income using HMRC's fractional formula: UK tax × (foreign income / total income)
- 5Claim Double Taxation Relief (DTR): the credit is the lower of the foreign tax paid and the UK tax on the same income
- 6Subtract the DTR credit from the total UK tax bill to arrive at the net UK tax payable
- 7If no double tax treaty exists, claim unilateral relief using the same formula
Worked Examples
▾
The US withholding tax of 15% (£750) is credited against the UK tax due on the same income.
A higher-rate UK taxpayer with US dividends gets a credit for US withholding tax paid. The credit is the lower of the foreign tax (£750) and the UK tax on the same income (£2,000). Net UK tax due = £1,250.
Η συμφωνία για τη διπλή φορολογία ΗΒ-Γαλλία επιτρέπει την πίστωση του γαλλικού φόρου έναντι του βρετανικού φόρου.
Ο φόρος του Ηνωμένου Βασιλείου στο γαλλικό εισόδημα από ενοίκια είναι 4.800 £. Ο γαλλικός φόρος των 3.600 λιρών πιστώνεται πλήρως (είναι χαμηλότερος από τον φόρο του Ηνωμένου Βασιλείου). Τα υπόλοιπα 1.200 £ οφείλονται στο HMRC.
Η μονομερής ελάφρυνση ισχύει όταν δεν υπάρχει συνθήκη. Η πίστωση εξακολουθεί να μην μπορεί να υπερβαίνει τον βρετανικό φόρο για το ίδιο εισόδημα.
Όπου δεν υπάρχει σύμβαση διπλής φορολογίας, η HMRC χορηγεί μονομερή ελάφρυνση. Ο φόρος εξωτερικού που καταβλήθηκε (£4.000) πιστώνεται έναντι του φόρου του Ηνωμένου Βασιλείου (£8.000) στο ίδιο εισόδημα, αφήνοντας £4.000 λόγω HMRC.
Η νέα απαλλαγή εισοδήματος και κερδών εξωτερικού αντικαθιστά τη βάση εμβασμάτων από τον Απρίλιο του 2025.
Οι νέοι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τα τέσσερα πρώτα φορολογικά έτη διαμονής τους μπορούν να επωφεληθούν από την απαλλαγή FIG για εισόδημα από αλλοδαπούς που δεν επιστρέφονται στο ΗΒ, σύμφωνα με τους κανόνες μετά το 2025. Η συμβουλή ειδικού είναι απαραίτητη.
Real-World Applications
▾
Κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου με επενδυτικά χαρτοφυλάκια ΗΠΑ που υπολογίζουν τον καθαρό φόρο του Ηνωμένου Βασιλείου μετά από παρακράτηση φόρου στις ΗΠΑ, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική περιοχή εφαρμογής για τον Φόρο Εξωτερικού Εισοδήματος του Ηνωμένου Βασιλείου σε επαγγελματικά και αναλυτικά πλαίσια όπου οι ακριβείς υπολογισμοί φόρου εισοδήματος αλλοδαπών στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν άμεσα τη λήψη αποφάσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση απόδοσης
Ομογενείς που επιστρέφουν στο Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνοντας εισόδημα από αλλοδαπούς όταν δεν είναι κάτοικοι, αντιπροσωπεύουν μια σημαντική περιοχή εφαρμογής για τον φόρο εισοδήματος αλλοδαπών του Ηνωμένου Βασιλείου σε επαγγελματικά και αναλυτικά πλαίσια, όπου οι ακριβείς υπολογισμοί φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν άμεσα τη λήψη αποφάσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση απόδοσης
Ιδιοκτήτες του Ηνωμένου Βασιλείου με ενοικιαζόμενα ακίνητα στο εξωτερικό που συμπληρώνουν τις συμπληρωματικές σελίδες SA106, που αντιπροσωπεύουν μια σημαντική περιοχή εφαρμογής για τον Φόρο Εισοδήματος αλλοδαπών του Ηνωμένου Βασιλείου σε επαγγελματικά και αναλυτικά πλαίσια, όπου οι ακριβείς υπολογισμοί φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν άμεσα τη λήψη αποφάσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση απόδοσης
Οι μη οικισμοί που αξιολογούν τον αντίκτυπο των αλλαγών απαλλαγής FIG του 2025 στη φορολογική τους θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο, αντιπροσωπεύοντας έναν σημαντικό τομέα εφαρμογής για τον φόρο εισοδήματος αλλοδαπών του Ηνωμένου Βασιλείου σε επαγγελματικά και αναλυτικά πλαίσια, όπου οι ακριβείς υπολογισμοί φόρου εισοδήματος αλλοδαπών στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν άμεσα τη λήψη αποφάσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση απόδοσης
Υπάλληλοι του Ηνωμένου Βασιλείου σε διεθνείς εργασίες που υπολογίζουν τη φορολογική έκθεσή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο έναντι της χώρας υποδοχής, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική περιοχή εφαρμογής για τον Φόρο Εξωτερικού Εισοδήματος του Ηνωμένου Βασιλείου σε επαγγελματικά και αναλυτικά πλαίσια όπου οι ακριβείς υπολογισμοί φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν άμεσα τη λήψη αποφάσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση απόδοσης
Special Cases
▾
Υπεράκτια καταπιστεύματα και δομές
{'title': 'Offshore Trusts and Structures', 'body': "Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου που είναι δικαιούχοι καταπιστεύματος μη κάτοικοι ενδέχεται να αποδοθούν με το εισόδημα και τα κέρδη του καταπιστεύματος βάσει της νομοθεσίας για τη "μεταφορά περιουσιακών στοιχείων στο εξωτερικό". Αυτοί οι κανόνες είναι περίπλοκοι και οι συμβουλές ειδικών είναι απαραίτητες."}. Στον Φόρο Εξωτερικού Εισοδήματος του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό το σενάριο απαιτεί πρόσθετη προσοχή κατά την ερμηνεία των αποτελεσμάτων φόρου εισοδήματος αλλοδαπών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η τυπική φόρμουλα μπορεί να μην λαμβάνει πλήρως υπόψη όλους τους παράγοντες που υπάρχουν σε αυτήν την ακραία περίπτωση και μπορεί να απαιτείται συμπληρωματική ανάλυση ή διαβούλευση με ειδικούς. Η βέλτιστη επαγγελματική πρακτική περιλαμβάνει την τεκμηρίωση υποθέσεων, τη διεξαγωγή αναλύσεων ευαισθησίας και τη διασταύρωση των αποτελεσμάτων με εναλλακτικές μεθόδους όταν οι υπολογισμοί φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο εμπίπτουν σε μη τυποποιημένη περιοχή.
Κέρδη ξένου κεφαλαίου
Στον Φόρο Εξωτερικού Εισοδήματος του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό το σενάριο απαιτεί πρόσθετη προσοχή κατά την ερμηνεία των αποτελεσμάτων φόρου εισοδήματος αλλοδαπών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η τυπική φόρμουλα μπορεί να μην λαμβάνει πλήρως υπόψη όλους τους παράγοντες που υπάρχουν σε αυτήν την ακραία περίπτωση και μπορεί να απαιτείται συμπληρωματική ανάλυση ή διαβούλευση με ειδικούς. Η βέλτιστη επαγγελματική πρακτική περιλαμβάνει την τεκμηρίωση υποθέσεων, τη διεξαγωγή αναλύσεων ευαισθησίας και τη διασταύρωση των αποτελεσμάτων με εναλλακτικές μεθόδους όταν οι υπολογισμοί φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο εμπίπτουν σε μη τυποποιημένη περιοχή.
Ξένες φορολογικές πιστώσεις — Υπέρβαση
{'title': 'Foreign Tax Credits — Excess', 'body': 'Όταν ο φόρος αλλοδαπής υπερβαίνει τον φόρο του Ηνωμένου Βασιλείου για το ίδιο εισόδημα, το πλεόνασμα δεν μπορεί να ανακτηθεί, αλλά μπορεί να μεταφερθεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος ή να μεταφερθεί για πιστώσεις μη επιχειρηματικού εισοδήματος. Οι πιστώσεις επιχειρηματικού εισοδήματος μπορούν να μεταφερθούν για έως και 10 χρόνια.'}
Ελάφρυνση διπλής φορολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο — Βασικές αρχές
▾
| Σενάριο | Διαθέσιμη ανακούφιση |
|---|---|
| Εισόδημα από τη χώρα της συνθήκης (οι περισσότερες χώρες) | Ελάφρυνση της Συνθήκης — πίστωση χαμηλότερη από βρετανικό ή ξένο φόρο |
| Εισόδημα χώρας εκτός συνθήκης | Μονομερής ελάφρυνση — πίστωση ξένου φόρου έναντι του βρετανικού φόρου |
| Μερίσματα με παρακράτηση φόρου (π.χ. ΗΠΑ 15%) | Πιστωτική παρακράτηση φόρου έναντι του βρετανικού φόρου επί μερισμάτων |
| Εισόδημα από ενοίκια εξωτερικού | Πιστωτικός φόρος εξωτερικού που καταβάλλεται έναντι του βρετανικού φόρου επί των κερδών από ενοίκια |
| Εισόδημα από εργασία στο εξωτερικό | Πίστωση ξένου PAYE-ισοδύναμο έναντι του φόρου εισοδήματος του Ηνωμένου Βασιλείου |
| Απαλλαγή FIG (νέοι κάτοικοι, πρώτα 4 χρόνια μετά το 2025) | Τα ξένα εισοδήματα/κέρδη που δεν φέρονται στο Ηνωμένο Βασίλειο ενδέχεται να εξαιρούνται |
Frequently Asked Questions
▾
Χρειάζεται να δηλώσω εισόδημα από το εξωτερικό σε φορολογική δήλωση του Ηνωμένου Βασιλείου;
Ναί. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να δηλώσουν όλο το ξένο εισόδημα στην δήλωση Αυτοαξιολόγησης (SA106 για εισόδημα και κέρδη από το εξωτερικό). Ακόμα κι αν ο φόρος έχει πληρωθεί στην ξένη χώρα, θα πρέπει να τον δηλώσετε στο Ηνωμένο Βασίλειο και να διεκδικήσετε την ελάφρυνση. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Τι είναι η συμφωνία διπλής φορολογίας;
Μια συμφωνία διπλής φορολογίας είναι μια συμφωνία μεταξύ δύο χωρών που προσδιορίζει ποια χώρα έχει το δικαίωμα να φορολογεί συγκεκριμένους τύπους εισοδήματος (και με ποιο ποσοστό). Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει περισσότερες από 130 συνθήκες διπλής φορολογίας. Όπου υπάρχει, συνήθως αποτρέπει τη διπλή φορολόγηση δίνοντας πίστωση ή εξαιρώντας ορισμένα εισοδήματα.
Ποια είναι η «προκύπτουσα βάση»;
Η προκύπτουσα βάση σημαίνει ότι πληρώνετε βρετανικό φόρο εισοδήματος αμέσως μόλις προκύψει (κερδιστεί), ανεξάρτητα από το αν μεταφέρεται στο ΗΒ ή όχι. Αυτή είναι η προεπιλογή για τους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου. Έρχεται σε αντίθεση με την παλιά βάση εμβασμάτων. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Τι συνέβη με τη βάση εμβασμάτων εκτός έδρας από τον Απρίλιο του 2025;
Η βάση εμβασμάτων για άτομα που δεν έχουν την κατοικία τους καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από μια νέα απαλλαγή «Εισόδημα και Κέρδη ξένου εξωτερικού» (FIG) από τον Απρίλιο του 2025. Οι νέοι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου στα πρώτα 4 χρόνια διαμονής τους μπορούν να επιλέξουν να απαλλάξουν το ξένο εισόδημα και κέρδη από το φόρο του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Τι έντυπο χρησιμοποιώ για να δηλώσω εισόδημα από το εξωτερικό;
Το έντυπο HMRC SA106 (Εξωτερικές συμπληρωματικές σελίδες) χρησιμοποιείται για τη δήλωση εισοδήματος και κερδών από το εξωτερικό στην επιστροφή Αυτοαξιολόγησης. Χρειάζεστε επίσης SA102 για εργασία στο εξωτερικό, SA105 για ξένη ιδιοκτησία και SA101 για άλλα εισοδήματα από το εξωτερικό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Φορολογείται το εισόδημα από ξένες συντάξεις στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Εξαρτάται από τη συνθήκη με τη χώρα που καταβάλλει τη σύνταξη. Πολλές συνθήκες επιτρέπουν τις κρατικές συντάξεις από μια χώρα να φορολογούνται μόνο στη χώρα διαμονής του αποδέκτη, ενώ άλλες παρέχουν φορολογικά δικαιώματα στη χώρα προέλευσης. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να δηλώσουν όλες τις ξένες συντάξεις και να ελέγξουν τις διατάξεις της συνθήκης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Μπορώ να ζητήσω φορολογική ελάφρυνση εάν ο φορολογικός συντελεστής του εξωτερικού είναι υψηλότερος από τον συντελεστή του Ηνωμένου Βασιλείου;
Ναι, αλλά μόνο μέχρι το ποσό του οφειλόμενου φόρου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εάν το ξένο επιτόκιο υπερβαίνει το επιτόκιο του Ηνωμένου Βασιλείου, ο επιπλέον φόρος εξωτερικού δεν μπορεί να επιστραφεί από την HMRC. Ενδέχεται, ωστόσο, να μπορείτε να μεταφέρετε επιπλέον πιστώσεις φόρου εξωτερικού σε ορισμένες περιπτώσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Η εργασία στο εξωτερικό για μια εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου επηρεάζει το φορολογικό μου καθεστώς στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Η φορολογική κατοικία στο Ηνωμένο Βασίλειο εξαρτάται από το Τεστ Νόμιμης Διαμονής (SRT), όχι απλώς από το πού εργάζεστε. Τα σύντομα επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό δεν επηρεάζουν τη διαμονή. Οι εκτεταμένες περίοδοι στο εξωτερικό (συνήθως 183+ ημέρες σε ένα φορολογικό έτος) ενδέχεται να σας κάνουν να μην κατοικείτε στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλάζοντας σημαντικά τις φορολογικές σας υποχρεώσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο των υπολογισμών του φόρου εισοδήματος στο εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τη λήψη αποφάσεων. Οι επαγγελματίες σε πολλούς κλάδους βασίζονται σε ακριβείς υπολογισμούς φόρου εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο για την επικύρωση των παραδοχών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρότυπα. Η κατανόηση της υποκείμενης μεθοδολογίας βοηθά τους χρήστες να ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα και να αναγνωρίζουν πότε μπορεί να απαιτείται πρόσθετη ανάλυση.
Common Mistakes to Avoid
▾
- !Παράλειψη δήλωσης εισοδήματος αλλοδαπής στη φορολογική δήλωση του Ηνωμένου Βασιλείου επειδή ο φόρος έχει ήδη καταβληθεί στη χώρα του εξωτερικού
- !Μη διεκδίκηση ελάφρυνσης διπλής φορολογίας, με αποτέλεσμα την πληρωμή του πλήρους φόρου του Ηνωμένου Βασιλείου για εισόδημα που έχει ήδη φορολογηθεί στο εξωτερικό
- !Χρήση λανθασμένης συναλλαγματικής ισοτιμίας κατά τη μετατροπή του ξένου εισοδήματος σε στερλίνα — η HMRC δημοσιεύει εγκεκριμένες μέσες ισοτιμίες ετησίως
- !Η σύγχυση της κατοικίας με την κατοικία — η κατοικία είναι μια νομική έννοια που διαφέρει από τον τόπο διαμονής σας και επηρεάζει τον φόρο κληρονομιάς καθώς και τους παλιούς κανόνες που δεν αφορούν το σπίτι
- !Παράλειψη της προθεσμίας κατάθεσης της αυτοαξιολόγησης της 31ης Ιανουαρίου, όταν πρόκειται για εισόδημα εξωτερικού, με αποτέλεσμα να επιβάλλονται κυρώσεις
- !Δεν λαμβάνετε συμβουλές ειδικών όταν μετακινείστε μεταξύ χωρών, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απροσδόκητες φορολογικές θέσεις και στις δύο δικαιοδοσίες
Pro Tip
Εάν έχετε ξένο εισόδημα άνω των £2.000 ετησίως ή οποιαδήποτε ξένα περιουσιακά στοιχεία, πρέπει να εγγραφείτε για Αυτοαξιολόγηση. Μην βασίζεστε στο ότι η HMRC γνωρίζει αυτόματα για το ξένο εισόδημα — οι συνέπειες της μη γνωστοποίησης μπορεί να περιλαμβάνουν κυρώσεις ίσες με το 100-200% του φόρου που διαφεύγει σε σοβαρές περιπτώσεις.
Did you know?
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει περισσότερες από 130 συνθήκες διπλής φορολογίας — ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα συνθηκών στον κόσμο. Η πρώτη συμφωνία διπλής φορολογίας του Ηνωμένου Βασιλείου υπογράφηκε με τις Ηνωμένες Πολιτείες το 1945. Αυτές οι συνθήκες όχι μόνο αποτρέπουν τη διπλή φορολογία, αλλά επίσης κατανέμουν φορολογικά δικαιώματα και παρέχουν ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ της HMRC και των ξένων φορολογικών αρχών.
Regional Guides
▾
🇺🇸 US▾
🇬🇧 UK▾
🇪🇺 EU▾
References
Λάβετε εβδομαδιαίες συμβουλές για τα μαθηματικά
Εγγραφείτε σε 12.000+ συνδρομητές που λαμβάνουν συμβουλές για την αριθμομηχανή κάθε εβδομάδα.